גיל גרנות מאמן כושר ויועץ תזונה


גיל גרנות מאמן כושר ויועץ תזונה לעומת יאיר להב. לדבריו ולפי מקורביו הוא מספר אחד בתחום הספורט, למרות שלהבנתי אין לו שום לימודים פורמליים...
לעומתו מר יאיר להב יש תואר בלימודי התזונה...
האומנם שנייהם מפרסמים את עצמם ברחבי המדייה - ושנייהם נחשבים למשקיענים בעולם הפרסום.
לפי סקר מר גיל גרנות משקיע יותר מבחינה שיווקים במדייה.
באופן כללי לשנייהם יש  קהל טוב.

להלן ציטוטים מהרשר על מר גיל גרנות:
מקור: https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1716814
מאת: Lightros
מי שמכיר את ישראל בודי-תגידו לי אם שווה לי כל המאמץ הזה.
תשובה: kingomri
אני אישית לא מכיר אבל שמעתי הרבה פעמים שהמדריך שם גיל גרנות גרם למלא אנשים לאובר טריינינג או משהו כזה...
תשובה: baba1234
אממ תראה אני ממליץ לך עם אתה אחד שלא מבין כלום מהחיים שלו ולא קרא מאמרים תילך לגיל גרנות עם אתה אחד שהולך להשקיע עם לא אז על תיךל זה הכול תלוי בך זה לבזבז הרבה כסף זה יעלה לך 250שקל למפגש אחי ויש סניפים של ישראל בודי לא רק בתל אביב בתל אביב ברמת גן בראשון לציטון אני חושב אחי הקיצר אני ממליץ לך קודם כול לקרוא מאמרים ולהבין קצת יותר מה המצב שלך ולאן אתה רוצה להגיע אפשר להסתדר בלי גיל גרנות הוא דיי תקוע במיתוסים הישנים של ארוחה כול 3שעות.
תשובה:_AdAm _AdAm מנותק מנהל פורומים כושר ופיתוח הגוף & ספורט כללי לשעבר
מה קשור גיל גרנות הזה? הוא קורא מאמרים כמונו ובונים תפריטים, אין לו הסמכה.
תשובה: MoShE MoShE Banned
הוא באמת קורה מאמרים ומי ששופך לו את הידע זה גל.ט ומשה המדען את זה אני אומר לך ממקור ראשון. לגיל יש תעודה שהוא עשה בשבועיים באימייל מאיזה מכללה מעפנה בארה"ב שאני יכול לעשות את זה היום רק תשלם כסף , לא מלמדי שם שום דבר רציני עדיף כבר לעשות קורס תזונת ספורט של 60 שעות בוינגייט פה בארץ. בקיצור תפסיקו לחפש קיצורי דרך לכו תשבו על התחת תעברו פה על כל הנעוצים בפורום אתם תיהיו 50% פרופסורים כבר , אם ממש רוצים הייתי הולך על יאיר להב לפחות משהו עם תעודה
תתשובה: _AdAm _AdAm מנהל פורומים כושר ופיתוח הגוף & ספורט כללי לשעבר
היית הולך למישהו שאין לו הסמכה? תחשוב שאתה הולך לרופא שאין לו מושג בכלום והוא קורא באינטרנט על טיפולים. אז מה אם הם ייצאו מרוצים. אם כבר אתה הולך להשקיע בפגישות ייעוץ לך למישהו אמיתי (כולם פה נהיו כאלה מבינים תוך שבוע-אני בהלם ממכם. אתה כבר פרופסורים)

להלן ציטוטים על גיל גרנות תזונאי מאתר תפוז,
קישור ישיר:  http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1573/133279953/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98_%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99_%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8_%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9D
גיל גרנות או יאיר להב? roniby77<< ההודעה הנוכחית01/09/2009 | 13:17292568 שלום אני מעונין להתחיל חיטוב גוף עם מאמן אישי מי יותר טוב עם תוצאות בשטח גיל גרנות או יאיר להב? תודה לכולם
לצפיה ב-'גיל גרנות אינו תזונאי ספורט'גיל גרנות אינו תזונאי ספורט Flaming Lamburgini03/09/2009 | 02:481631
תזונאי ספורט הוא תזונאי קליני שעבר הכשרה להיות תזונאי ספורט, והוא פשוט לא אחד כזה, הוא סה"כ יועץ תזונה לא מוסמך.

לצפיה ב-'בוקר טוב'בוקר טוב roniby7703/09/2009 | 08:5415222 בוקר טוב לכולם אורי תודה אני מנויי בחדר כושר ושם אני אץ בממוצע 12 ק"מ ביום וכל יום אני יודע שזה לא בריא אך נכון להיום זה הספורט שאני עושה יאיר להב לוקח 2400 שח לתוכנית שאיתה אתה ממשיך 2-3 חודשיים מה שזה יקר לעומת זאת גיל גרנות לוקח 800שח לחמישה מפגשים שמעתי שיאיר להב מס 1 אחד בתחום אך לי זה יקר ביררתי אצל ישראל בודי שזה גיל גרנות שהוא מכין גם תוכנית אימונים וגם תפריט תזונה למען האמת יש לי ספקות בקשר לגיל גרנות וזה משמועות וקצת ספק וזה בטח ייעלם רק אחרי שיהיה לי ניסיון טוב או רע מגיל גרנות בכול אופן נראה לי שארשם אצל גיל גרנות והזמן יעשה את שלו יש דיעות אחרות?

לצפיה ב-'דעתי'דעתי supernimer03/09/2009 | 09:434233 את יאיר להב ועבודתו אני לא מכיר. לגבי ישראלבודי וגיל גרנות: ידע יש שם. מה שכן, יצא לי לראות 2 תכניות אימונים של אנשים שונים שניתנו ע"י ה"יועצים" שלהם (שאינם גיל גרנות, אלא עובדים שלו, אני מדגיש). אני מוכרח לומר שלא התרשמתי. התכנית היתה מאוד לא מתאימה למתאמן ורמתו, מאוד בנאלית, ואם כבר בנאלית, פרט ללחיצת חזה ולחיצת כתפיים לא הכילה שום תרגיל בסיס בסגנון דדליפט או סקווט חופשי. מילא העניין עם התרגילים עוד איכשהו מובן לי, כי זה לא הכי אחראי לתת לאדם תרגיל כמו דדליפט בדף ולשלוח אותו לעבוד בלי השגחה נאותה. אבל זו היתה תכנית נורא פשוטה, לא מושקעת, לא מגוונת וכאמור - לא מתאימה לרמת המתאמן. הסיבה לכך היא שהיועצים שם הם למעשה מדריכי כושר לכל דבר. כמו אלה שאתה רואה בחדרי הכושר ובאימונים האישיים. אלו חבר'ה עם ידעע יותר גדול מאלה שרק סיימו קורס בסיסי, אבל בכ"ז, אני לא רואה סיבה לשלם עבור תכניות כאלה כשאתה יכול פשוט למצוא מדריך שיש עליו המלצות בחדר הכושר, מה גם שיהיה לך כתובת כל הזמן לשאלות, תהיות, עזרה ויכולת לעבוד איתך "יותר מקרוב" בניגוד ליועץ שאתה פוגש פעם ב.... לגבי גיל גרנות עצמו - אם הוא רשאי לתת תפריטים או לא - איני מתעסק בזה. כן ראיתי בעיניי אנשים שהקפידו על התכניות שלו (בעיקר בנושא התזונה), שמעתי מהם גם שתכניות התזונה שלו "אפשריות יותר לביצוע". לגבי תכניות האימון שלו אין לי פרטים. בקיצור - אפשרי בהחלט להסתפק במאמן טוב בחדר בכושר ללא תשלום, וכמו שאמרו גם תזונאי/ת ספורט מוסמך וטוב. לגבי ישראלבודי - אם כבר הייתי הולך על לשלם ולקבל מהם את הכל - הייתי מתעקש על פגישות עם גיל גרנות ולא עם המאמנים שתחתיו. בהצלחה

לצפיה ב-'מאמן אישי'מאמן אישי roniby7703/09/2009 | 12:401142 יש מישהו שקיבל תוכנית מגיל גרנות? מה היו התוצאות? אחרי כמה זמן אחרי שהתעוררנו מהשינה נחשבת ארוחת בוקר

לצפיה ב-'כבר הלכת לפגישה?'כבר הלכת לפגישה? מר לטיסימוס03/09/2009 | 14:42178 בלי קשר לגיל גרנות, לישראלבודי או לכל גוף אחר, אני רק ממליץ לך לברר פרטים על מי שאתה הולך אליו. בדיוק כפי שלא תלך לרופא שאין לו רישיון לעסוק ברפואה בישראל, ובדיוק כפי שלא תלך למישהו לא מוסמך ותבקש ממנו תוכנית עבודה לחד"כ (אני מקווה...), יש טעם רב לבדוק אם מי שאתה הולך אליו (וכרגע לא משנה אם זה גיל גרנות, יאיר להב, איציק מזרחי או ג'סטין טימברלייק) מוסמך לעזור לך, ויש לו את הכלים והניסיון לעשות זאת. זו זכותך הבסיסית. החוק החדש לגבי יעוצי תזונה נועד להסדיר קצת את השוק הפרוץ לחלוטין הזה שנקרא "יעוץ תזונתי". הכי חשוב - שיהיה בהצלחה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

על גיל גרנות תזונאי מהפורומים השונים

גיל גרנות או יאיר להב