על גיל גרנות תזונאי מהפורומים השונים

כך נכתב על על גיל גרנות ה"תזונאי" מהפורומים השונים... נציין שיש כאלה שאומרים שהוא תזונאי ויש כאלה שלא! נשאלת השאלה מה כן נכון?

מקור: https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1703105

שאלה | גיל גרנות
23-06-2008 19:36 #1
הסמל האישי שלvenox
636131-01-07 venox  venox מנותק
FxP Average
תראו אני גדלתי בתור ילד שמן לא ממש שמן אבל מספיק...עכשיו הרזיתי קצת בזמן האחרון וזה הולך יפה (הרזיתי לבד לא ניסיתי לעשות משו) עכשיו כאילו אני די מתאמן בבית ולא מקפיד עכשיו אני רוצה לבנות את כל הגוף ולהוריד שומן בבטן וקצת בחזה ואני יודע שהתזונה מאוד חשובה וגם האימון הבעיה היא שאני לא גר בער אלא יישוב והחדש כושר ממש יקר ולא שווה לי להרשם אליו ולחבר שלי יש את כל הציוד אני רק צריך עזרה באימונים ובתזונה כבר עשיתי את התוכנית אימונים והייתי מקפיד בסביבות 3 חודשים אבל לא הייתי מקבל שינוי רציני במיוחד בידיים שכמעט אין שינוי...אז חשבתי להרשם לגיל גרנות הזה שיכין לי תוכנית אימונים ותזונה ברור שאני יכול להכין לבד אבל אני תמיד מרגיש שהתוכנית שלי לא משו ובקשר לתזונה אני לא מצליח לבנות תוכנית טובה וככה שיש מישו שבודק אותי ורואה את המצב שלי יכול להכין לי...שווה לי??

23-06-2008 19:39 #2
הסמל האישי שלMigraine
7,789625-08-07 Migraine  Migraine מנותק
Banned
עוד מעט משה יכנס ויגיד את דעתו עליו, אני מאמין שזה יספיק לך  .
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
23-06-2008 19:47 #3
הסמל האישי שלsave_us_Y2J
4,595129-12-07 save_us_Y2J  save_us_Y2J מנותק
Banned

כל מה שאני יכול להגיד לך זה שגיל גרנות אין לו הסמכה כלשהי, ופורום "שרירים" תבעו אותו על כך, אפשר להגיד גם שהידע של גיל גרנות לא בשמיים הוא עדייין חי על אלף ואחת מיתוסים שנופצו וגם מה שכן הוא הוביל הרבה פעמים פציינטים שלו לאובר טרייניג ועוד כמה דברים (לא עלינו).

נ.ב

עוד מעט משה יכנס ירחיב לך על כל הנושא הקרוי גיל (מתחזה לתזונאי) גרנות, אפשר לומר גם שמשה הוא לקוח מאוד מאוכזב של גיל גרנות וישראלקקי.
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
23-06-2008 21:08 #4
הסמל האישי שלExtremeBoy4
3,682225-04-08Yossi ExtremeBoy4  ExtremeBoy4 מנותק
Fxp Master
מזההההה??? אמאל'ה אתה אוהב לשנות דברים חבל על הזמן!
עלק אין לו הסמכה. ואופס עוד משהו. איך אתה עובד מעיז להשוות את גיל למשה?!?!
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
23-06-2008 21:25 #5
הסמל האישי שלMoShE
1,438201-01-04 MoShE  MoShE מנותק
Banned
ציטוט פורסם במקור על ידי ExtremeBoy4 צפה בהודעה
מזההההה??? אמאל'ה אתה אוהב לשנות דברים חבל על הזמן!
עלק אין לו הסמכה. ואופס עוד משהו. איך אתה עובד מעיז להשוות את גיל למשה?!?!
אין לו שום הסמכה פורמלית בתחום התזונה , תבקש ממנו נראה מה הוא יגיד לך (בד"כ זה "אני אביא מחר" )
אין לי מה לומר נאמר הכל , לא ממליץ בקיצור אתה רוצה לך ליאיר להב
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
23-06-2008 21:30 #6
הסמל האישי שלBlaBla144
22706-10-07 BlaBla144  BlaBla144 מנותק
FxP Novice

מצטער אבל, כמו לכל צד יש צד מרוצה וצד לא מרוצה (משה) בצד המרוצה תראה באתר.
אני היתי בסך הכל גיל עצמו נחמד ולי עזר, אבל מה שנכון נכון הסמכה פורמלית אין לו.
משה סתם שמן מתוסכל
לירון דיי להיות מושפע נאחוי!
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
23-06-2008 21:35 #7
הסמל האישי של_AdAm
13,586814-03-08 _AdAm  _AdAm מנותק
מנהל פורומים כושר ופיתוח הגוף & ספורט כללי לשעבר
עזוב את זה גם שהכל פגישה איתו יקרה גם אין לו הסמכה.
יש לך רבים אחרים.
מנהל פורומים לשעבר: כושר ופיתוח הגוף, ספורט כללי, דיבורים ולימודי נהיגה ותאוריה.

רק מכבי.


הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
23-06-2008 22:09 #8
הסמל האישי שלBlaBla144
22706-10-07 BlaBla144  BlaBla144 מנותק
FxP Novice
בואנה משה עשיתה פה סדר...חינכת את כולם
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
24-06-2008 14:26 #9
הסמל האישי שלvenox
636131-01-07 venox  venox מנותק
FxP Average
אז למי ללכת יעני השמות שהזכרתם פה זה גם מישראל בודי??
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
24-06-2008 14:48 #10
הסמל האישי שלhypnotic
4,609121-06-07 hypnotic  hypnotic מנותק
Fxp Master
גיל גרנות זה מישראל בודי
יאיר להב לא קשור אליהם
לא הייתי אצל אף אחד מהם ואני גם לא מתכנן ללכת אבל לפי מה שאני יודע ליאיר יש הסמכה והוא נחשב אחד הטובים בארץ
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
24-06-2008 14:56 #11
הסמל האישי שלsave_us_Y2J
4,595129-12-07 save_us_Y2J  save_us_Y2J מנותק
Banned
ציטוט פורסם במקור על ידי ExtremeBoy4 צפה בהודעה
מזההההה??? אמאל'ה אתה אוהב לשנות דברים חבל על הזמן!
עלק אין לו הסמכה. ואופס עוד משהו. איך אתה עובד מעיז להשוות את גיל למשה?!?!

גיל גרנות הפך להיות תזונאי בעקבות קריאת מאמרים, אני יכול להרשות לעצמי להגיד לך שמשה אף יש לו יותר ידע מגיל גרנות והוא מתבסס על מחקרים מח"ול שנפצו מ"ס מיתוסים שגיל חיי איתם עד היום.
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
24-06-2008 16:32 #12
הסמל האישי שלamitbatito
28701-11-07 amitbatito  amitbatito מנותק
FxP Novice
נערך
נערך לאחרונה על ידי amitbatito, 24-06-2008 בשעה 22:25
הגב עם ציטוט הגב עם ציטוט
24-06-2008 16:34 #13
הסמל האישי של_AdAm
13,586814-03-08 _AdAm  _AdAm מנותק
מנהל פורומים כושר ופיתוח הגוף & ספורט כללי לשעבר
^אדומה.
ננעל.
מנהל פורומים לשעבר: כושר ופיתוח הגוף, ספורט כללי, דיבורים ולימודי נהיגה ותאוריה.

רק מכבי.


להלן שוב העתק הדבק והפעם מ YNET ממקור: http://www.ynet.co.il/Ext/App/TalkBack/CdaViewOpenTalkBack/0,11382,L-3936577-3,00.html



בריאות  כושר
אילו תוספי תזונה חשובים לעוסקים בכושר? מדריך
גיל גרנות וגל ציון-פור
פורסם: 16.08.10, 12:49
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 225 תגובות ב-129 דיונים
62. מניסיון אחרי שניסיתי ,חטיפים,אבקת חלבון
אורן ,  נתניה (17.08.10)
וגיינר(חלבון +פחמימות),אני יכול להגיד שעדיף בלי כל אלא,אין כמו תזונה נכונה בבית ואימונים נכונים.כאחד שנושם ספורט מלידה אצן וספורטאי זו המלצתי ודעתי.



תגובה חדשה
63. אין אין על סטרואידים
שלומי 50 ס"מ היקף (17.08.10)



תגובה חדשה
64. כל הכבוד
רון ,  רמת גן (17.08.10)
כתבה מעולה - כדאי להעלות יותר כתבות בנושאים כאלו ואחרים



תגובה חדשה
65. אני באמת לא מבינה איך מביאים לרשום כתבות שכאלו
איריס (17.08.10)
אתם ממש הורסים לאנשים את הבריאות עם כל האבקות והכדורים שלכם, הייתי אצל ישראלבאדי בפגישות ייעוץ, לא רק שקרעו לי את הכיס עם הפגישות ייעוץ ששום דבר טוב לא הלך שם אלא הם גם רצו לדחוף לי מוצרים כאלו!!!!! אני שוקלת לתבוע אותם על הנזק שעשו לי, באמת רשלנות.



תגובה חדשה
66. אומגה 3 ממקור צמחי
(17.08.10)
אומגה 3 ממקור צמחי - ללא תופעות לוואי בניגוד לאומגה ממקור דגים .

לכל המעוניין להשיג ו/או למידע נוסף ניתן לייצור קשר בכתובת אמייל הנ"ל .

גיל גרנות רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. פשוט בושה לרשת ישראלבודי. וקבלו...
גיל גרנות נוכל, תחקיר ערוץ 10 התזונאים המתחזים, מראים שגיל גרנות יועץ בתזונה למרות שאסור לו, גיל...
גיל גרנות רמאי - הבעלים של ישראלבובי, תזונאים מתחזים, גיל גרנות מתחזה לתזונאי, תוספי תזונה גיל גרנות...
גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל-בודי גיל גרנות. https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1840084&page=2 חחחחח...
גיל גרנות הבעלים של ישראלבודי רמאי נוכל, תוספי תזונה לספורטאים, מתחזה לתזונאי ומרמה אנשים תמימים....
גיל גרנות מתחזה תזונאי כל פעם משנה לעצמו את התואר, רשת ישראלבודי. http://tali-heruti-sover.blogspot.com/2017/09/blog-post.html השוק.
3



גיל כלבוטק גרנות רמאי נוכל, תוספי תזונה לספורטאים, מתחזה לתזונאי ומרמה אנשים תמימים. http://israelbody.blogspot.co...


תגובה חדשה
68. אין מצב שאכניס תוספים לגוף .רק תזונה נכונה .
תוספים זה מסוכן (17.08.10)



תגובה חדשה
69. לצימחוני :)
אודי (17.08.10)
אנחנו הצימחוניים נהנים מהקריאטין בעוצמה הגבוהה ביותר ...

רק תזכור :



1) לשתות הרבה מים .

2) לא להעמיס קריאטין אלא לצרוך כפית בודדת לפני האימון + 3 כוסות מים .



העלייה במשקלים ובנפח מורגשת מיידית הואיל והגוף שלנו נמצא בחוסר תמידי .

בנוסף תחוש כי אתה יכול לקצר את הזמנים שבין התרגילים ( התאוששות ) .



אני אישית הפסקתי אחרי מספר שבועות משום שיצאתי מפרופורציות הנפח הרצוי .



בהצלחה .




תגובה חדשה
70. קריאטין זה רעל
צחי (17.08.10)
תשאלו כל רופא כמה קריאטין מזיק לכליות בפרט ולגוף בכלל. אני אישית נפגעתי ראו הוזהרתם!!!!



תגובה חדשה
71. איזה עלובים לפחות תרשמו את האמת
מרגול (17.08.10)
אין שום דבר נכון מהכתבה הזו, אבקת חלבון זהו תחליף לחלבון בדיוק כמו ביצה או גבינה וכל השאר לא צריך בכלל בכדי להתקדם, קפאין יש בקפה בבית, שורף שומן שאתם מציעים לא יעשה כלום חוץ מחור בכיס.
קריאטין יש בבשר אדום, כל שאר הויטמינים יש בירקות ופירות, לפחות תציינו את התחליפים הללו ותהיו אמיתים, אבל אתם שרלטנים אז מה זה משנה, תמשיכו לאכול לאנשים את הכיס.



תגובה חדשה
73. מניסיון!!!! זה טוב ועוזר!
יוני ,  דרום (17.08.10)
שמי יוני בן 31 מתאמן כ6 חודשים התחלתי במשקל 67 קילו ו 12 אחוז שומן.

אני משתמש באבקות חלבון ( סינטה 6 של bsn)  ו platinum whey של ON

משתמש בקריאטין NO XPLODE וחומצות אמינו מסועפות, ואני רוצה להגיד שלאחר חצי שנה הגעתי למצב שעליתי במשקל ל 75 קילו ו14 אחוז שומן. מעולם לפני כן לא התאמנתי ומיותר לציין שעדיין לא התחלתי תקופת חיטוב... תוצאות ברור שיש והן טובות. אני מאוד מרוצה מהתוספים והיום אני לא יכול בלעדיהן, ברור שהתוסף הוא לא מרכזי ומהווה רק תוסף לארוחה עיקרית.






תגובה חדשה
74. בתור אחד שחי את הספורט, דעתי היא שכל התוספים הם גזל
עלי (17.08.10)
גזל ועבודה בעיניים.

אבל כנראה שאותם צרכנים מחפשים שיעבדו עליהם, בגלל סיבות כאלו ואחרות.

דבר אחד נכון, תזונה זה באמת הדבר החשוב ביותר.




תגובה חדשה
75. בריאות
דניס ,  אשקלון (17.08.10)
סטרואידים זה בריא לגוף כמה שיותר עד שתמותו



תגובה חדשה
76. חלבון של ביצה אורגנית קשה הוא אחד החלבונים
מתאמן חובב (17.08.10)
הטובים ביותר. אני אוכל 3-4 חלבוני ביצים קשות ביום (בלי החלמונים) עם לחם חי או מקור פחמימות אחר ואז יש לי את אספקת החלבונים המלאה, כפי שמס' 55 ציין, חלבון+פחמימות, חלבון לבד לא מספיק.



תגובה חדשה
77. לרגע שפשפתי את העניים, אך כשראיתי מיהו מחבר הכתבה נרגעתי..
אין אמת בפרסום (17.08.10)
הייתי בטוח שאת בליל השטויות הללו כתב תזונאי קליני, וזה שינה לי את כל מה שאני יודע מלימוד של שנים, למשל: הגוף לא צריך 1.8 גרם חלבון על כל קילוגרם אצל 90 אחוז מהמתאמנים יספיקו 1.2-1.4  וגם זה תלוי ברמה של המתאמן, ובאימונים שלו,( בנאדם שבכלל לא מתאמן צריך 0.8), מי שלוקח סטרואידים והורמונים  צריך כזאת כמות אדירה של חלבון.(1.8-2.2)כפי שמצויין בכתבה..

כשבסוף הכתבה ראיתי שכותב הכתבה הוא גיל גרנות, בעל רשת החנויות לתוספי תזונה לספורטאים ישראלבודי.. נרגעתי..








תגובה חדשה
78. תקשיבו לי
רן רובו (17.08.10)
חברים - תוספים זה ממש ממש טוב

אני מאוד אוהב את גיל מישראלבודי - הוא תותח והוא עזר לי להוריד את הכרס בירה שהייתה לי הרבה זמן.

אני משתמש בסינטרקס וזה חברה שממש אהבתי וראיתי תוצאות

אז תפסיק לקטול סתם את התוספים כי הם ממש עוזרים.

אני עפתי איתם באוויר




תגובה חדשה
79. מי הגבינה זה איום ונורא
טל (17.08.10)
מדובר במוצר לוואי של גבינה בעל תכונות יותר מזיקות ממועילות

שמעתי לא פעם את פרופסור יוסף קרסו מוחה על התופעה.
ולתשובתו בעניין מהיכן יבוא החלבון הוא טוען שאפשר פשוט לאכול גביע קוטג או גבינה לבנה במקום.

אפשר גם יוגורט או כל משהו אחר אבל אל תשתמשו בהכלאה הכימית של סרח העודף הנקרא ממי גבינה



תגובה חדשה
80. מי הגבינה זה איום ונורא
טל (17.08.10)
מדובר במוצר לוואי של גבינה בעל תכונות יותר מזיקות ממועילות

שמעתי לא פעם את פרופסור יוסף קרסו מוחה על התופעה.
ולתשובתו בעניין מהיכן יבוא החלבון הוא טוען שאפשר פשוט לאכול גביע קוטג או גבינה לבנה במקום.

אפשר גם יוגורט או כל משהו אחר אבל אל תשתמשו בהכלאה הכימית של סרח העודף הנקרא ממי גבינה



81. אומגה 3 ממקורות דגי ים מסוכנת!!!
אלון ,  תל אביב (17.08.10)
יש על זה תביעת ענק עכשיו בקליפורניה - תחפשו על זה בגוגל
וכל יצרניות ה אומגה3 העולמיות (שגם אנחנו צורכים אותן) מתגוננות עכשיו...

רק אומגה 3 ממקור צמחי ידועה היום כבריאה



תגובה חדשה
82. אפשר לקרוא עליך שאתה קטן ורזה.
מישהו לא קטן ורזה. (17.08.10)
מתאמנים מקצועים אוכלים בין 3 ל5 גרם חלבון לכל קילו ממשקל גופם, ובין 4 ל5 ארוחות בשריות ביום, וזאת בלי להזכיר שבתקופת המאסה הם צורכים בין 6000 ל8000 קלוריות ליממה.



תגובה חדשה
83. רק כשלא שותים מספיק
משתמש קריאטין (17.08.10)
התכווצויות שרירים בהקשר של קריאטין יכולות לקרות רק כאשר לא שותים מספיק מים והשריר "מתייבש" ונכנס למצב של כיווץ חזק.

מצד שני זה יכול לקרות לכל אחד שלא שותה מספיק במהלך היום, פשוט צריכת קריאטין דורשת צריכה מוגברת של מים.



תגובה חדשה
84. כתבה מקצועית מאוד...תודה לכם!
ירון ,  רמלה (17.08.10)



תגובה חדשה
85. טבעי זה לא בהכרח טובף ההפך !
אזרח (17.08.10)
חברה תצאו מהתמונה המעוותת הזאת:
טבעי לא טוב יותר ממלאכותי!

אוכל "טבעי" לא בריא יותר מאוכל אחר,
הייתי רוצה לראות אתכם שותים מיים מבאר ואוכלים בשר "טבעי"
תוך שבוע תקבלו כמה זיהומים ותפילים.
נכון, במלאכותי יש כל מני חומרים ושטויות אבל זה כבר תלוי בפיקוח.
מה שאין בטבעי !
כן, אני יודע שהכוונה היא לא ללצוד חיות אבל בגדול הקידמה רק משפרת,
כל השטויות על ה טבעי ותרופות סבתא הם זיבולים !

ולגבי הנושא :
נראה אותכם למשל אוכלים עוף וטונה בכמיות להספקת חלבונים
תקבלו הרבה שומנים,כולוסטרול,נתרן וכספית
האם זה שווה את זה ? זה יותר בריא ?
לא עדיף ריכוז רק של חומרים שבאמת שצריכים ?






תגובה חדשה
86. גיל גרנות מוכר סטרואידים עדיין ?
שירן (17.08.10)
לחבר שלי מכר שהיה בן 18 והוא נהיה סוס אני רוצה שישראלבודי יארגנו לי גם סטרואידים, כמה עולה יש למישהו מושג?



תגובה חדשה
87. גיל גרנות לא אמין לצערי
המתבאס (17.08.10)
שהיינו בני 18 שלח אותנו "לסוכן שלו " של הסטרואידים ומכרו לנו אותם ולמזלנו לא נפגענו. הוא גם ללא תואר תזונאי ואסור לו לבנות תפריטים מה שהוא עושה וזה לא חוקי.



ישראלבודי לא גוף אמין




תגובה חדשה
88. מי גבינה סיינטרקס רע אתה צודק
לניר (17.08.10)
שלא יעבירו אותך מהחלבון שאתה רגיל אליו, ישראלבאדי ימכרו לך מה שמרוויחים לא מה שטוב



תגובה חדשה
89. סטרואידים ??
מישהו מירושלים ,  ירושלים (18.08.10)
חחחח הצחקתם אותי יא עווארים
אני לקוח של ישראלבודי כבר שנים, ואני מ-א-ו-ד מבסוט, לא בן אדם בכיין מושתן כמוכם P-:
אני רק לא מבין דבר אחד שרק מטומטים כמוכם יכולים לרשום, איך רשת שיש לה 6 סניפים, וחבורה של יועצים וזה, והם כאלה מקצוענים וזה, יכולים למכור סטרואידים איך ? זה כמו שתגיד שסופר-פארם מוכרים מריחואנה..נשמע הגיוני ?!? מה אתה מטומטמים או מה, רק אנשים קנאים וחארות יכולים לרשום דבר כזה



תגובה חדשה
90. !!!! אם זה רק טוב אז למה כל משווק מכפיש את מוצרי יריביו !!!!
ראו הוזהרתם (18.08.10)
פתאום יש אבקה טובה וטובה יותר, ופתאום דור חדש שמתקן את נזקי הדור הקודם, (כן, אותו דור שנמכר כמעולה רק לפני כמה שנים) וכו'....

המשווקים אפילו לא מודעים ורגישים לדקויות האלו, ומזלזלים באינטיליגנציה של הלקוחות הפוטנציאלים.

ולהזכירכם בגלל שזה תוספים אין פיקוח רפואי !!!! לא בארה"ב וודאי לא בישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גיל גרנות מאמן כושר ויועץ תזונה

גיל גרנות או יאיר להב